Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B – Lukáš Löffelmann
Lukáš Löffelmann
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení jeho významu, popis marketingového mixu, strategického řízení, typů strategie a procesu situační analýzy. Druhá část práce je zaměřena na analýzu prostředí podniku spolu s jejím …víceAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is Analysis of the marketing strategy of BTL Healthcare Technologies in the B2B market. The first part of this thesis explains the theoretical topics focusing on the definition of marketing and explaining its meaning, describing the marketing mix, strategic management, types of strategy and the process of situational analysis. The second part of the thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jbqrdm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÖFFELMANN, Lukáš. \textit{Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jbqrdm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková