Ing. Luděk Šafařík, MBA

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
V bakalářské práci analyzuji pojem reklama a formy její regulace. Po krátkém nahlédnutí do historie a do druhů reklamy se zaměřím na soukromoprávní, veřejnoprávní a regulaci reklamy. V praktické části analyzuji konkrétní případy, kdy byla reklama předmětem rozhodování orgánů veřejné moci. Případy jsou zvoleny tak, aby měly návaznost na teoretickou část bakalářské práce.
Abstract:
In the thesis I analyze the concept of forms of advertising and its regulation. After a brief insight into the history and types of advertisment, I focus on private and public commercial regulation. In the practical part, I analyze the cases, when the advertising was the subject of the decision of the state power. The cases of regulation are selected to reflect the theoretical part of my thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce