Ing. Luděk Šafařík, MBA
Bachelor's thesis
Regulace reklamy
Regulation of advertising
Anotácia:
V bakalářské práci analyzuji pojem reklama a formy její regulace. Po krátkém nahlédnutí do historie a do druhů reklamy se zaměřím na soukromoprávní, veřejnoprávní a regulaci reklamy. V praktické části analyzuji konkrétní případy, kdy byla reklama předmětem rozhodování orgánů veřejné moci. Případy jsou zvoleny tak, aby měly návaznost na teoretickou část bakalářské práce.Abstract:
In the thesis I analyze the concept of forms of advertising and its regulation. After a brief insight into the history and types of advertisment, I focus on private and public commercial regulation. In the practical part, I analyze the cases, when the advertising was the subject of the decision of the state power. The cases of regulation are selected to reflect the theoretical part of my thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xuqk8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy zaměřené na děti a mladistvé
Iveta Koláříková -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Regulace reklamy
Aleš Krištofy -
Regulace reklamy
Dagmar Tatoušková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová