Projekt implementace a provozu webové hry Space Traffic – Bc. Richard KOCMAN
Bc. Richard KOCMAN
Diplomová práce
Projekt implementace a provozu webové hry Space Traffic
The project of the implementation and operating the web game Space Traffic
Anotace:
Tématem diplomové práce je studenský softwarový projekt vývoje webové hry Space Traffic. Výsledná hra bude sloužit k propagaci katedry informatiky Západočeské univerzity mezi žáky středních škol. Motivem této práce je vytvořit ucelený pohled na průběh projektu po dobu tří let, od jeho vzniku po současnost. Dále pak shrnout a analyzovat získané zkušenosti studentů. Práce se zabývá i metodikami pro vývoj …víceAbstract:
The subject of this diploma essey is the students' web game development project Space Traffic. After completion the game will be used for promotion of the Department of Computer Science and Engineering of the University of West Bohemia at elementary schools. The motive of this project consists in an effort of providing a comprehensive view at the project progress in the course of three years, since …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. MSc. Přemysl Brada, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCMAN, Richard. Projekt implementace a provozu webové hry Space Traffic. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Řízení požadavků při vývoji softwaru v nástroji IBM Rational Requirements Composer
Julius Hajník -
Rational Unified Process jako metodika vývoje softwaru
Vladimír Rytíř -
Řízení požadavků při vývoji softwaru v nástroji IBM Rational Requirements Composer
Julius Hajník -
Efektivní využití Rational Team Concert při vývoji softwaru
Pavel Tůma -
Netbeans plugin pro Rational Team Concert
Antonín Klein -
Zdokonalení a automatizace nástrojů pro podporu vývoje softwaru
Lukáš ROSTÁS -
Využití IBM Rational Team Concert v softwarovém projektu
Martin CIESLAR -
Testování softwaru a metodika RUP
Martin Kučera