Jan Zubatý
Master's thesis
Reputace Vysoké školy ekonomické v Praze
Reputation of University of economics, Prague
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reputace vysoké školy. Teoretická část se zabývá definicí pojmu reputace a jeho vymezením vůči image, identitě a značce, popisuje metody hodnocení všech těchto pojmů v kontextu vysokých škol. Dále je popsán význam reputace pro veřejné instituce a vysoké školy. Cílem výzkumu v praktické části bylo zjistit reputaci Vysoké školy ekomické v Praze (VŠE) u několika …moreAbstract:
This thesis focuses on issue of reputation of higher education institution. Theoretical part defines reputation and specifies it in context of image, identity and brand and describes evaluation methods of these terms in context of higher education. Importance of reputation for public institutions and universities is also described. The objective of the research part was to investigate reputation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30976
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Ivan Nový
- Reader: Hana Lorencová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Employability of graduates of Faculty of Business Administration at the University of Economics, Prague
Monika Petrášová -
Global perspective of higher education students: Case study of Thailand and the Czech Republic
Anna Eiflerová -
Vztah intenzity bažení po jídle k antropometrickým charakteristikám u studentů vysoké školy. Posouzení reliability české verze dotazníku General-Food Craving Questionnaire-Trait.
Jana SVOBODOVÁ -
Reputation management v hotelovém marketingu
Kseniia Efimova -
Vliv reputace a země původu na postavení Škody auto ve Velké Británii
Karel Weigl -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Image všeobecné sestry očima studentů
Barbora Dvořáková -
Vytváření firemního image rodinné firmy
Jana Turková