Bc. Jiří Schlemmer

Bachelor's thesis

Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8

Methodics for teaching Human Anatomy class in 3ds Max 8
Abstract:
Práce slouží jako metodologická příručka pro výuku 3D grafiky v programu 3ds Max 8. Studenti, postupující podle této metodiky, se seznámí s uživatelským rozhraním programu 3ds Max 8, naučí se vytvářet a modifikovat objekty, používat textury, osvětlovat scény a renderovat je. Hlavním tématem této práce je 3D modelování. Od popisu jednotlivých nástrojů, technik a metod se studenti dostanou k praktickým …more
Abstract:
This work is a methodological handbook for teaching 3D graphics in 3ds Max 8. Students will learn user interface of 3ds Max 8. They will find how to create and modify objects, use textures,light up a scene and render those scenes out. 3D modeling is a main theme of this work. Students will find a description of particular tools, techniques and methods. Finally they will go through large tutorial, describing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2006
  • Supervisor: MgA. Helena Lukášová, ArtD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky