Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8 – Bc. Jiří Schlemmer
Bc. Jiří Schlemmer
Bachelor's thesis
Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8
Methodics for teaching Human Anatomy class in 3ds Max 8
Abstract:
Práce slouží jako metodologická příručka pro výuku 3D grafiky v programu 3ds Max 8. Studenti, postupující podle této metodiky, se seznámí s uživatelským rozhraním programu 3ds Max 8, naučí se vytvářet a modifikovat objekty, používat textury, osvětlovat scény a renderovat je. Hlavním tématem této práce je 3D modelování. Od popisu jednotlivých nástrojů, technik a metod se studenti dostanou k praktickým …moreAbstract:
This work is a methodological handbook for teaching 3D graphics in 3ds Max 8. Students will learn user interface of 3ds Max 8. They will find how to create and modify objects, use textures,light up a scene and render those scenes out. 3D modeling is a main theme of this work. Students will find a description of particular tools, techniques and methods. Finally they will go through large tutorial, describing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kgs3x/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2006
- Supervisor: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Rozpoznávání význačných rysů na modelech lidské hlavy
Kateřina KUBÁSKOVÁ -
Výpočtové modelování šíření lidského hlasu vokálním traktem a v prostoru okolo hlavy
Martin Švarc -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Návrh 3D modelu objektu
Tomáš Valášek -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík