Viktor NOVÝ

Bachelor's thesis

Marketing ve veřejné správě

Marketing in Public Administration
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena zaměřená na marketing veřejné správy a politických stran v období komunálních voleb. V první části bakalářské práce je nejprve charakterizován pojem veřejná správa, následuje stručné vymezení problematiky komunálních voleb. Zároveň je uveden pojem marketing včetně stručné charakteristiky základních marketingových nástrojů. Druhá část bakalářské práce se zabývá obecnou charakteristikou …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on marketing of public administration and political parties in the period of the municipal elections. In the first part of the theses the notion of public administration is characterized first, followed by a concise definition of the issue of municipal elections. It is listed marketing concept including a brief description of the basic marketing tools. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Čestmír Jarý

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVÝ, Viktor. Marketing ve veřejné správě. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics