Mystery shopping - metoda strategického marketingu – Martin Fara
Martin Fara
Bakalářská práce
Mystery shopping - metoda strategického marketingu
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu – Mystery Shopping. Práce shrnuje informace o strategickém marketingu, přibližuje pojem výzkum trhu, speciálně pak metodu Mystery Shopping. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky Mystery Shoppingu provedeného v prodejnách společnosti Elektro.Abstract:
Bachelor thesis is focused on one of the methods of market research - Mystery Shopping. Thesis summerizes the information on strategic marketing, descibes the concept of market research, especially the method of Mystery Shopping. The practical part of thesis contains evaluated results of Mystery Shopping, which were made in Electro stores.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/jcwiwz/Fara_BP_7.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza systému hodnocení zaměstnanců
Monika Holcnerová -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Petra Tomancová -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Jan Raděj -
Hodnocení zaměstnanců v multikulturním prostředí
Ondřej Poděbradský -
Hodnocení výkonu zaměstnanců jako součást HR aktivit v podniku
Jan Matoulek -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková