Mystery shopping - metoda strategického marketingu – Martin Fara
Martin Fara
Bachelor's thesis
Mystery shopping - metoda strategického marketingu
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu – Mystery Shopping. Práce shrnuje informace o strategickém marketingu, přibližuje pojem výzkum trhu, speciálně pak metodu Mystery Shopping. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky Mystery Shoppingu provedeného v prodejnách společnosti Elektro.Abstract:
Bachelor thesis is focused on one of the methods of market research - Mystery Shopping. Thesis summerizes the information on strategic marketing, descibes the concept of market research, especially the method of Mystery Shopping. The practical part of thesis contains evaluated results of Mystery Shopping, which were made in Electro stores.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/jcwiwz/Fara_BP_7.pdf
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Analýza systému hodnocení zaměstnanců
Monika Holcnerová -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Petra Tomancová -
Systém periodického hodnocení zaměstnanců
Jan Raděj -
Hodnocení zaměstnanců v multikulturním prostředí
Ondřej Poděbradský -
Hodnocení výkonu zaměstnanců jako součást HR aktivit v podniku
Jan Matoulek -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková