Ethical consumption participation analysis and motivational factors – Julija Krauze
Julija Krauze
Bakalářská práce
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Ethical consumption participation analysis and motivational factors
Anotace:
Etická spotřeba, je druh reakce občanské společnosti na ohrožující stav životního prostředí a vývoj obchodních praktik, které potenciálně poškozují životní prostředí a lidstvo. Postupy etické spotřeby, se formují především v rozvinutých zemích s pevně ukotvenými občanskými institucemi; tento proces se neustále rozšiřuje i na rozvojové státy. Moje bakalářská práce popisuje, jak je chování zákazníka …víceAbstract:
Ethical consumption is a kind of civil society reaction to the threatening state of the environment and the development of business practices that potentially harm nature and people. Ethical consumption practices are formed primarily in developed countries with solid civic institutions; this process extends continuously to the developing states. My bachelor thesis describes how customer behavior is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vzo4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić