Jazykové vyhodnocení záznamů vyučovacích hodin na střední škole – Mgr. Helena Rotreklová
Mgr. Helena Rotreklová
Bachelor's thesis
Jazykové vyhodnocení záznamů vyučovacích hodin na střední škole
Language evaluation of the recorded dialogues in lessons on high school.
Anotácia:
Práce se věnuje problematice spisovnosti školní výuky. Teoretická část práce zkoumá základní předpoklady pojetí spisovnosti, objasňuje jeho historické kořeny a reflektuje aktuální diskusi. Praktická část se věnuje rozboru a hodnocení mluveného projevu žáků a vyučujících v konkrétních hodinách, analyzuje odchylky od spisovné normy zvláště z hlediska morfologie. Součástí práce je transkripce záznamu …viacAbstract:
The thesis deals with the issues of literariness in school education. The theoretical part explores basic conditions of the conception of literariness, explains its historical roots and reflects up-to-date discussion. The practical part devotes to analysis and assessment of speaking performances of pupils and teachers in particular lessons, it analyses irregularities to literariness mainly concerning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o8hpz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Vyučovací předmět český jazyk a literatura očima žáků
Daniela Koláčná -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)
Tereza Ivancová -
Vyjadřování učitelů vysokých škol ve výuce
Markéta Vašková