Viliam WEISS
Bakalářská práce
Problémy začínajícího učitele
Problems of novice teacher
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje problémy začínajícího učitele, se kterými se může setkat a setkává v průběhu své profesní činnosti v současném školském systému.Abstract:
Bachelor thesis investigates the problems with which the novice teacher, can meet and encounter in the course of his professional activity in the current school system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Zveřejnit od: 20. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEISS, Viliam. Problémy začínajícího učitele. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů na standardy profesní způsobilosti a výkon profesní činnosti učitele
Petra ŠMATLÁKOVÁ -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Začínající učitel v současné škole: adaptace do školního prostředí
Lenka Vejmelková -
Začínající učitel v současné škole: adaptace do školního prostředí
Lenka Vejmelková -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Modeling Problem Solving Times in Tutoring Systems
Petr Jarušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva