Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální – Bc. Jana Houdková
Bc. Jana Houdková
Diplomová práce
Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální
The method of the global reading of pupils at the primary special school
Anotace:
Diplomová práce analyzuje přínos globální metody čtení v procesu edukace žáků na základní škole speciální. Empirická část je pojata formou kvalitativního výzkumu, přičemž vychází z podrobných kazuistik jednotlivých informantů.Abstract:
My diploma work analyses the contribution of the global method of reading in the action of education of the pupils at the primary special school. The empirical part is conceived in form of gualitative research and it starts at detailed case interpretation of particular informants.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mlhli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová -
Využití globální metody čtení v ergoterapii
Zuzana ŠIMONOVÁ -
Život z jiné perspektivy, aneb osobnost člověka s postižením, jeho edukace a profesní příprava
Lenka Komínková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová