Bc. Ivana KOLBABOVÁ

Bakalářská práce

Význam RPR pro marketingové komunikace

Value of RPR for marketing communications
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků definovat význam Rady pro reklamu, ukázat její činnost a přínos pro reklamní obor. Teoretická část se zabývá časovou kontinuitou vzniku Rady pro reklamu, jejím posláním a okruhem vykonávaných činností. Je zde také věnována pozornost a podáno vysvětlení týkající se důležitých pojmů z prostředí reklamy. Praktická …více
Abstract:
Thesis ambition is delimitation of reasons for a giving a rise of Rada pro reklamu through the available sources of literary and to show its activity and contribution to adver-tising branch. The thoretical part of the present bachelor thesis is focused on the birth and devel-opment of Advertisement Controlling Board (Rada pro reklamu), on its mission and range of activites. Furthermore, key notions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10663

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLBABOVÁ, Ivana. Význam RPR pro marketingové komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace