Cestovní ruch pro mládež ve zvolené oblasti - Chodsko – Veronika STÝSKALOVÁ
Veronika STÝSKALOVÁ
Bachelor's thesis
Cestovní ruch pro mládež ve zvolené oblasti - Chodsko
Tourism for youth in selected region - Chodsko
Anotácia:
Hlavním cílem práce, s názvem Cestovní ruch pro mládež ve zvolené oblasti- Chodsko, je zjistit úroveň cestovního ruchu ve zvolené oblasti. Vedlejším cílem je na základě terénního šetření navrhnout nový produkt pro vybraný segment a uvést ho na trh. V situační analýze je vymezeno území Chodska, její popis, charakteristika a výčet přírodních a kulturně-historických zajímavostí. Pro terénní šetření byla …viacAbstract:
The aim of this thesis, titled Tourism for youth in selected region- Chodsko, is to determine the level of tourism in the selected region. The secondary aim is,using the field surveys, to design a new product for selected segment and put it on the market. In situation analysis is defined the region of Chodsko, its description, characteristic and list of natural and cultural and historical attractions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimír Dvořák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STÝSKALOVÁ, Veronika. Cestovní ruch pro mládež ve zvolené oblasti - Chodsko. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková
Názov
Vložil
Vložené
Práva