Bc. Lenka Hunalová

Bakalářská práce

Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce přibližuje problematiku akvizice nových zákazníků v podniku. Teoretická část objasňuje význam zákazníka a jeho akvizice pro podnik. Vysvětluje odlišné způsoby získávání zákazníků, kteří jsou potřební pro prosperitu a ziskovost podniku. Analyzuje rozdíly přístupu v osobním prodeji a marketingových komunikací k určitému typu zákazníka. Definuje rozdíly akvizice na trhu mezi podniky …více
Abstract:
This Bachelor thesis approaches the issue of the acquisition of new customers in an enterprise. The theoretical part explains the importance of the customer and his/her acquisition for the company. It explains the different ways of getting a new customer as a great source of support for the company´s prosperity and profitability. It analyzes the difference of approach between personal selling and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích