Bc. Aneta Rambousková
Bachelor's thesis
Plánování prodeje ve výrobním podniku
Sales Planning in Enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku plánování prodeje ve výrobním podniku. Definuje pojem plánování jako manažerskou funkci a postihuje jeho význam. Zabývá se strukturou plánů a druhy plánů ve výrobním podniku. Věnuje se problematice plánování prodeje na strategické i takticko-operativní úrovni. Práce rovněž zkoumá proces plánování prodeje a strukturu plánu prodeje ve výrobním družstvu …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of sales planning in enterprise. It defines the notion of planning as a managerial function and affects its meaning. It deals with the structure plans and the types of plans in a enterprise. It deals strategic sales planning and tactical and operational sales planning. The work also exploreres the process of sales planning and structure of sales plan in the enterprise …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rambousková, Aneta. Plánování prodeje ve výrobním podniku. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Předpovídání a plánování prodeje ve výrobním podniku
Jan Golda -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
Restrukturalizace organizace prodeje návěsové techniky
Jiří Stránský -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická
Alena Rynešová -
Business Plan for Opening a Cinnabon Restaurant Franchise in Prague
Kristina Shelest -
Finanční analýza a finanční plán Geomine a. s.
Žaneta Dvořáková -
Projekt tvorby dlouhodobého finančního plánu ve zvolené firmě
Vlasta Sokolínská