Plánování prodeje ve výrobním podniku – Bc. Aneta Rambousková
Bc. Aneta Rambousková
Bakalářská práce
Plánování prodeje ve výrobním podniku
Sales Planning in Enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku plánování prodeje ve výrobním podniku. Definuje pojem plánování jako manažerskou funkci a postihuje jeho význam. Zabývá se strukturou plánů a druhy plánů ve výrobním podniku. Věnuje se problematice plánování prodeje na strategické i takticko-operativní úrovni. Práce rovněž zkoumá proces plánování prodeje a strukturu plánu prodeje ve výrobním družstvu …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of sales planning in enterprise. It defines the notion of planning as a managerial function and affects its meaning. It deals with the structure plans and the types of plans in a enterprise. It deals strategic sales planning and tactical and operational sales planning. The work also exploreres the process of sales planning and structure of sales plan in the enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rambousková, Aneta. Plánování prodeje ve výrobním podniku. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Předpovídání a plánování prodeje ve výrobním podniku
Jan Golda -
Marketingová komunikace na podporu prodeje The North Face Ostrava
Ellen Kocichová -
Restrukturalizace organizace prodeje návěsové techniky
Jiří Stránský -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Využití médií k podpoře prodeje - tištěná, elektronická
Alena Rynešová -
Business Plan for Opening a Cinnabon Restaurant Franchise in Prague
Kristina Shelest -
Finanční analýza a finanční plán Geomine a. s.
Žaneta Dvořáková -
Projekt tvorby dlouhodobého finančního plánu ve zvolené firmě
Vlasta Sokolínská