Stanislav Mudra

Bachelor's thesis

Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu

Eye Tracking method application in visual marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je založena na teoretickém popisu vizuálního marketingu a jeho využití, psychologie v reklamě, respektive teoretický vliv na smysly jedince, praktické popsání postupů a podmínek při měření pohybu očí metodou Eye-Tracking a popis vývoje fotografie v marketingu s popsáním konkrétních prvků, z kterých se fotografie skládá, a mají vliv na pozorovatele. Dle teoretických znalostí byly …more
Abstract:
This bachelor's thesis is based on theoretical describing of visual marketing and its use, psycholgy at advertising, or rather teoretical influence at individual sences, practical discribing of processes and conditions when measuring eye's movements by Eye – Tracking method and describing of photo's progress in marketing with charackterization of specific elements, of which a photograph consists and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication