Stanislav Mudra

Bachelor's thesis

Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu

Eye Tracking method application in visual marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce je založena na teoretickém popisu vizuálního marketingu a jeho využití, psychologie v reklamě, respektive teoretický vliv na smysly jedince, praktické popsání postupů a podmínek při měření pohybu očí metodou Eye-Tracking a popis vývoje fotografie v marketingu s popsáním konkrétních prvků, z kterých se fotografie skládá, a mají vliv na pozorovatele. Dle teoretických znalostí byly …viac
Abstract:
This bachelor's thesis is based on theoretical describing of visual marketing and its use, psycholgy at advertising, or rather teoretical influence at individual sences, practical discribing of processes and conditions when measuring eye's movements by Eye – Tracking method and describing of photo's progress in marketing with charackterization of specific elements, of which a photograph consists and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication