Stanislav Mudra

Bakalářská práce

Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu

Eye Tracking method application in visual marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je založena na teoretickém popisu vizuálního marketingu a jeho využití, psychologie v reklamě, respektive teoretický vliv na smysly jedince, praktické popsání postupů a podmínek při měření pohybu očí metodou Eye-Tracking a popis vývoje fotografie v marketingu s popsáním konkrétních prvků, z kterých se fotografie skládá, a mají vliv na pozorovatele. Dle teoretických znalostí byly …více
Abstract:
This bachelor's thesis is based on theoretical describing of visual marketing and its use, psycholgy at advertising, or rather teoretical influence at individual sences, practical discribing of processes and conditions when measuring eye's movements by Eye – Tracking method and describing of photo's progress in marketing with charackterization of specific elements, of which a photograph consists and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace