Makroregion Oceánie v geografickém gymnaziálním vzdělávání – Bc. Adéla Zavadilová
Bc. Adéla Zavadilová
Diplomová práce
Makroregion Oceánie v geografickém gymnaziálním vzdělávání
The macro-region of Oceania in secondary school geography education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje regionální geografii Oceánie a její výuce na českých gymnáziích. Práce je rozdělena celkem do dvou částí. Nejprve obsahuje část teoretickou, v rámci které je vymezena Oceánie v geografickém gymnaziálním vzdělávání. Následně je na základě rozboru učiva Oceánie ve vybraných gymnaziálních učebnicích a obsahu map ve školních atlasech analyzována obsahová struktura učiva. Hlavní …víceAbstract:
The present diploma thesis examines regional geography of Oceania and the education of this topic at Czech grammar schools. The thesis is divided into two chapters. The first contains a theoretical background within which Oceania is defined in geographical grammar school education. Then, the analysis of certain textbooks and maps devoted to the topic of Oceania is provided, with the emphasis on their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/whm8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
- Oponent: Mgr. Jan Kadlec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro střední školy / Učitelství geografie a kartografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka regionální geografie Austrálie v českém gymnaziálním vzdělávání
Adéla Zavadilová -
Organizace muzea v kontextu výchovy a vzdělávání - Případová studie Polského Muzea Sztuki
Kateřina Minaříková -
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Martina Horníčková -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Dopad koronavirové pandemie na vzdělávání - případová studie
Lucie PODAŘILOVÁ -
Implementace Principů odpovědného manažerského vzdělávání: Případová studie
Kristýna Eislerová -
Válka na Ukrajině jako katalyzátor inkluzivního vzdělávání? Srovnávací případová studie Polska a Německa.
Annabelle MCLEOD -
Vzdělávání žáka se SPU na malotřídní ZŠ – případová studie
Marie Novotná