Lenka Havelková
Master's thesis
Merchandising
Merchandising
Anotácia:
Současné výzkumy dokazují, že většina nákupů probíhá neplánovaně a zákazník se často o koupi rozhoduje až v místě prodeje. Tato práce se zaměřuje na oblast podpory prodeje zvané Merchandising. Merchandising je část marketingové komunikace, je orientován na zákazníka a na jeho záměrné ovlivňování při nákupu v maloobchodním prostředí. Diplomová práce analyzuje a ověřuje účinnost merchandisingu v prodejně …viacAbstract:
The recent studies show that the majority of purchases are made spontaneously and the customers often make their decisions directly at the point of sale. This work focuses on the area of sales promotion called merchandising. Merchandising is part of the marketing communication and it is focused on deliberate influencing of the customer in a retail environment. The thesis analyses and verifies the effectiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák
Názov
Vložil
Vložené
Práva