Výuka cizího jazyka u žáků s SPU – Mgr. Kateřina Vondráková
Mgr. Kateřina Vondráková
Diplomová práce
Výuka cizího jazyka u žáků s SPU
Education of foreign language by pupils with specific learning difficulties
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Charakterizuje postavení cizího jazyka ve vyučovacím procesu, zaměřuje se na projevy specifických poruch učení v německém jazyce a na metody a formy cizojazyčné výuky. Součástí práce je výukový materiál využitelný v hodinách německého jazyka.Abstract:
The subject of my graduation theses is the question of foreign language students with specific learning difficulties. It characterizes the position of foreign language in the learning process, focusing on symptoms of specific learning difficulties in German language and on methods and forms of foreign language education process. A part of my thesis is teaching material usable in the education of German …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení diagnostika reedukace integrace Rámcový vzdělávací program základní vzdělávání osobnost žáka s SPU sebehodnocení výuka německého jazyka metody a formy výuky alternativní metody dotazník řízený rozhovor. Specific learning difficulties diagnostics re-education integration primary education personality of students with SLD self-assessment education of German language methods and forms of education alternative methods questionnaire interview.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g95t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Monika Řičicová -
Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills
Tereza PECKOVÁ -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
Vendula PUKLICKÁ -
Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Renée Grenarová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová