Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty – Bc. Markéta Nováková
Bc. Markéta Nováková
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Marketing research of clients satisfaction of insurance companies with insurance products
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty. Teoretická část definuje pojmy: marketing, marketingový výzkum a spokojenost klientů. Následně se zabývám teorií pojišťovnictví. V praktické části představuji dvě pojišťovny a dva pojistné produkty. Je provedena komparace zvolených pojistných produktů z pohledu čtyř modelových situací. V závěru praktické …víceAbstract:
Diploma thesis is devoted to marketing research of clients satisfaction of insurance companies with insurace products. The theoretical part defines the concepts: marketing, marketing research and clients satisfaction. Subsequently I deals with the theory of insurance. In the practical part I describe two insurance companies and two insurance products. Comparison of insurance products is realized from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jlige/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Ivana Zálešáková
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Kvalita života, sociální opora a partnerská spokojenost u pacientů s duševním onemocněním.
Nikola Fongwa -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců v sociálních službách
Jakub Dalihod