Nikola STAŇKOVÁ

Bachelor's thesis

Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti

Advertising and its impact on the customer in current society
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou, chápáním a ovlivňováním reklamy. Práce je rozdělena na dva celky teoretický a praktický. Teoretická část popisuje, čeho je reklama součástí, tzn., zaobírá se otázkou marketingu, jeho definicí a historií. Přes marketingový mix se práce dostává k propagaci v marketingu a posléze k samotné reklamě. Tento sektor popisuje její historii, způsoby, prvky a druhy reklamy …more
Abstract:
Bachelor´s work deals with the issue, understanding and influence of advertising. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes what is included in advertising, ie., it is concerned with question of marketing, its definition and history. Despite the marketing mix is getting to work in marketing promotion and then the advertising itself. This sector describe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STAŇKOVÁ, Nikola. Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Philology / Business Russian