Eva ULMANNOVÁ

Bachelor's thesis

Diagnostika dosažených znalostí v rámci čtenářské gramotnosti u dětí v MŠ

Diagnostics of achived abilities in terms of reading skills in children attending kindergardens
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na diagnostiku dosažených znalostí v rámci čtenářské gramotnosti u dětí v mateřské škole. Skládá se ze dvou částí. V první části se zabývá pojmem čtenářská gramotnost a předpoklady pro její rozvoj u dětí v mateřské škole. Shrnuje jak vnitřní faktory dítěte, které jsou u každého jedince individuální, tak i faktory vnější, tedy prostředí, ve kterém dítě vyrůstá. V práci je …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the diagnostics of achieved abilities in terms of reading skills in children attending kindergarten. It consists of two parts. The first part deals with the concept of reading literacy and prerequisites for the development of children in kindergarten. It summarizes both internal factors of the child that are in each person individual and external factors, i.e. the environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Durčáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ULMANNOVÁ, Eva. Diagnostika dosažených znalostí v rámci čtenářské gramotnosti u dětí v MŠ. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta