Kateřina KOPŘIVOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.

Advertising plan of the company Praxis, Ltd
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků …more
Abstract:
Construed bachelor paper deals with the yearly marketing plan of the company Praxis focused on its own retail outlets. I also targeted the usage of the communication by the internet for more effective addressing costumers. In this bachelor paper I tried to suggest another programs of the marketing communication, which help company to hold present customers and obtain new customers. At the close of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2006
Identifier: 3639

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOPŘIVOVÁ, Kateřina. Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.