Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o. – Kateřina KOPŘIVOVÁ
Kateřina KOPŘIVOVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.
Advertising plan of the company Praxis, Ltd
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků …viacAbstract:
Construed bachelor paper deals with the yearly marketing plan of the company Praxis focused on its own retail outlets. I also targeted the usage of the communication by the internet for more effective addressing costumers. In this bachelor paper I tried to suggest another programs of the marketing communication, which help company to hold present customers and obtain new customers. At the close of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2006
Identifikátor:
3639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPŘIVOVÁ, Kateřina. Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček