Typy monetizace videoherních produktů – Bc. Sendrei Sendrei
Bc. Sendrei Sendrei
Bakalářská práce
Typy monetizace videoherních produktů
Types of monetization of video game products
Anotace:
Téma této bakalářské práce jsou typy monetizace videoherních produktů. Cílem práce je vytvořit přehled možných typů monetizace produktů ve videoherním průmyslu. V teoretické části práce je popsán obecně marketing, marketingový mix, s důrazem na produkt a cenu. Kapitola je zakončena marketingovou komunikací, kde jsou vysvětleny základní komunikační prostředky v rámci marketingu ve videohrách. V praktické …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is types of monetization of video game products. The aim of this thesis is to create an overview of the possible types of monetization of products in the video game industry. The theoretical part of the thesis describes marketing in general, the marketing mix, with emphasis on product and price. The chapter concludes with marketing communication, where the basic means …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/d9dps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Využití videoher jako nástroje marketingu
Matěj Hes -
Marketing digitálních her
Zdeněk Záhora -
Crowdfunding videoher spojený s marketingem
Matěj Švanda