Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy – Havlíková Havlíková
Havlíková Havlíková
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
The impact of the COVID-19 pandemic on the shopping behavior of customers of a selected company
Abstract:
Pandemie COVID-19 zasáhla všechny obory lidské činnosti. Z toho důvodu docházelo u lidí ke změnám zavedených zvyklostí. Předmětem zpracování závěrečné práce je zkoumání změn nákupního chování spotřebitele během pandemie COVID-19. První část závěrečné práce je věnována literární rešerši a následné syntéze poznatků o nákupním chování spotřebitele, typech a projevech krizových situací. Ve druhé části …moreAbstract:
The COVID-19 pandemic has affected wide range of human’s activities. As a result, people’s daily routine has changed. The final work examines changes in consumer shopping behavior during the COVID-19 pandemic. This final work begins with literary research and a synthesis of knowledge, based on consumer behavior, types and manifestations of crisis situations. The results of the questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bmk0o/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍKOVÁ, Havlíková. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jfln7s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran -
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie
Petra Hůlková