Online marketing středního podniku – Bc. Renata Chaloupská
Bc. Renata Chaloupská
Diplomová práce
Online marketing středního podniku
Online marketing of medium-sized enterprise
Anotace:
Diplomová práce „Online marketing středního podniku“ se zaměřuje na výzkum marketingových aktivit firmy MALINA – VRŠE s. r. o. v online prostředí. Cílem je zmapovat a analyzovat online marketingové činnosti vybrané společnosti a investice vedoucí k návštěvnosti webových stránek. Práce se nejprve zabývá vymezením teoretických pojmů týkajících se nástrojů online marketingu, plánování kampaní a vyhodnocování …víceAbstract:
The Diploma thesis, “Online Marketing of a Medium-Sized Company” is focused research of online marketing activities from the company, MALINA – VRŠE s. r. o. The goal of the research is to map out online marketing tools in the company and to suggest investment optimization. At first, the thesis deals with demarcation of theoretical concepts involved in online marketing tools, as well as campaign planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5645
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Libuše Svobodová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Václav Janeček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Marketingové metody v aplikacích Google
Juraj Barťák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Marketing Google, Microsoft a Apple
Kristina Hlavatá -
Analýza online marketingu a jeho využití v praxi
Petra Melíšková -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT
Název
Vložil
Vloženo
Práva