Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company – Mgr. Barbora BLAŽKOVÁ
Mgr. Barbora BLAŽKOVÁ
Diplomová práce
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje čtrnáct tištěných reklam, které se objevovaly v průběhu historie firmy Coca-Cola, z lingvistického, kulturního a také marketingového hlediska. Jelikož jsou součástí reklam i reklamní slogany, pozornost je jim věnována také. Práce obecně charakterizuje reklamu jako takovou, její funkce, způsob, kterým působí na spotřebitele a média, která využívá k reklamnímu sdělení. …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes fourteen print advertisements of the Coca-Cola Company which has been appearing throughout the company?s history from the linguistic, cultural and also marketing point of view. The advertising slogans of the company are discussed as well. The thesis also gives general view of what advertising is, how advertising functions, what media are used in delivering advertising messages …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Zveřejnit od: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2009
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽKOVÁ, Barbora. \textit{Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jfpm5g/.
Jak správně citovat práci
BLAŽKOVÁ, Barbora. Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.5.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Etika a právní regulace propagace
Vlasta Sapíková -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Právo a etika vývoje a využití autonomních zbraní z pohledu vybraných mezinárodních organizací
Petra Pážíková -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Právní regulace fotografování a zveřejňování fotografií v médiích a odpovědnost fotografa, redaktora a vydavatele za jejich obsah a způsob použití.
Tereza ŠUPKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Veronika MALÁ