Etika a právní regulace propagace – Bc. Vlasta Sapíková
Bc. Vlasta Sapíková
Diplomová práce
Etika a právní regulace propagace
Ethics and legal regulation of promotion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá etikou a právní regulací propagace. V první části práce je propagace popsána z marketingového hlediska. Následně jsou popsány právní a mimoprávní nástroje regulace propagace. Druhá část práce se nejprve zabývá konkrétními příklady, které nevyhovovaly právním předpisům, a jejich ekonomickým dopadem. Po nich následují příklady, které byly shledány jako neetické. Na závěr jsou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with ethics and legal regulation of promotion. In the first part of the thesis is promotion described from a marketing point of view. Afterwards are described legal and ethical instruments of regulation of promotion. The second part of the thesis deals with several cases of violation of the law and their economic impact. After these cases are described unethical cases of promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Bohumila Salachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová