Bc. Michal Maceček

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communication of the selected organization
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci Wellness & Spa hotelu Horal v Rožnově pod Radhoštěm a navrhnout zlepšení této komunikace. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku marketingové komunikace v kontextu poskytování služeb a zkoumá prvky marketingového komunikačního mixu. V další části je představena společnost Bonispol s.r.o., která provozuje hotel Horal a analýza …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing communication of the Wellness & Spa Hotel Horal in Rožnov pod Radhoštěm and to propose the improvement of this communication. The theoretical part focuses on the characteristics of marketing communication in the context area of service and examines the elements of the marketing communication mix. In the next part, the company Bonispol …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kfqod/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcel Jedlička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management