Lukáš KRAJČA

Bakalářská práce

Simulace automatického řízení bloku kotel - turbína - generátor v ostrovním provozu

Simulation of automatic of unit pool drum {--} turbine {--} generator in solitary operation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je jednoduchá simulace automatického řízení bloku kotel {--}turbína {--} generátor v ostrovním provozu pomocí softwaru MATLAB {--} SIMULINK. Vyšetřují se odezvy regulované soustavy při změně akční veličiny (změně paliva) a změně odebíraného elektrického výkonu. Navrhuje se jednorozměrový regulační obvod, volí se různé typy regulátorů a porovnáváme kvalitu regulace.
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is a simple simulation of automatic control of unit pool drum - turbine - generator, in solitary operation served by MATLAB - SIMULINK software. Responses of controlled assembly during the change of actuating variable (change of fuel) and change of electric output, are investigated. We design single-dimensional control circuit, select various types of regulators …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Zveřejnit od: 6. 6. 2008
Identifikátor: 3847

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAJČA, Lukáš. Simulace automatického řízení bloku kotel - turbína - generátor v ostrovním provozu. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 06. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 6. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Automatické řízení a informatika