Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center – Bc. Jana Žákovčíková, MBA
Bc. Jana Žákovčíková, MBA
Master's thesis
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Development of native advertising in the Czech News Center publishing house
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nativní reklamou v oblasti internetové komunikace a jejím uplatněním v online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, kde se věnuji etice a chování Čechů na internetu, procesu plánování internetových kampaní a nativní reklamě. Ve výzkumné části pak mapují psychologii v reklamě, zkoumám povědomí o nativní reklamě v České Republice, analyzuji její …moreAbstract:
The diploma thesis deals with native advertising in the field of internet communication and its application in online marketing. Theoretical knowledge are used in the analytical part of the work, where I deal with the ethics and behavior of Czechs on the Internet, the process of planning Internet campaigns and native advertising. In the research part I map psychology in advertising, I examine the awareness …moreKeywords
AdMonitoring banner Czech News Center display etika v online marketingu informace internet mediaplán nativní reklama narativ native CNC NetMonitor online marketing product placement SPIR SWOT analýza zdroj ethics in online marketing information native advertising narrative source SWOT analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/tkptm/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Marketing a etika v oblasti podnikání s informacemi
Michaela Růžičková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Etika v marketingové komunikaci
Jiří Soušek -
Etika podnikání v bankovním sektoru v ČR
Tomáš Novák -
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová