Bc. Jana Žákovčíková, MBA

Diplomová práce

Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center

Development of native advertising in the Czech News Center publishing house
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nativní reklamou v oblasti internetové komunikace a jejím uplatněním v online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, kde se věnuji etice a chování Čechů na internetu, procesu plánování internetových kampaní a nativní reklamě. Ve výzkumné části pak mapují psychologii v reklamě, zkoumám povědomí o nativní reklamě v České Republice, analyzuji její …více
Abstract:
The diploma thesis deals with native advertising in the field of internet communication and its application in online marketing. Theoretical knowledge are used in the analytical part of the work, where I deal with the ethics and behavior of Czechs on the Internet, the process of planning Internet campaigns and native advertising. In the research part I map psychology in advertising, I examine the awareness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/tkptm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví