Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center – Bc. Jana Žákovčíková, MBA
Bc. Jana Žákovčíková, MBA
Diplomová práce
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Development of native advertising in the Czech News Center publishing house
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nativní reklamou v oblasti internetové komunikace a jejím uplatněním v online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, kde se věnuji etice a chování Čechů na internetu, procesu plánování internetových kampaní a nativní reklamě. Ve výzkumné části pak mapují psychologii v reklamě, zkoumám povědomí o nativní reklamě v České Republice, analyzuji její …víceAbstract:
The diploma thesis deals with native advertising in the field of internet communication and its application in online marketing. Theoretical knowledge are used in the analytical part of the work, where I deal with the ethics and behavior of Czechs on the Internet, the process of planning Internet campaigns and native advertising. In the research part I map psychology in advertising, I examine the awareness …víceKlíčová slova
AdMonitoring banner Czech News Center display etika v online marketingu informace internet mediaplán nativní reklama narativ native CNC NetMonitor online marketing product placement SPIR SWOT analýza zdroj ethics in online marketing information native advertising narrative source SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/tkptm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁKOVČÍKOVÁ, Jana. \textit{Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jg3e1f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Business Ethics in Corporate Governance and Related Issues
Yuanpeng Zhu -
Etika v oblasti instagramového influencer marketingu cíleného na nezletilé v ČR
Adéla Čáslavková -
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Markéta Koláčková -
Marketing a etika v oblasti podnikání s informacemi
Michaela Růžičková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Etika v marketingové komunikaci
Jiří Soušek -
Etika podnikání v bankovním sektoru v ČR
Tomáš Novák -
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová