Bc. Klíčová Klíčová

Bakalářská práce

Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii

Impact of online reputation on a customer in gastronomy
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv online reputace na zákazníka v gastronomii. Tato práce se zaměřuje zejména na jednu z oblastí online reputace, a to na online uživatelské recenze. Pro práci byla zvolena výzkumná otázka: „Jaký vliv mají online recenze na zákazníka v gastronomii?“. Teoretická část práce popisuje spotřební chování, kupní rozhodování, online reputaci, online recenze a vysvětluje pojmy …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the impact of online reputation on a customer in gastronomy. It focuses primarily on one area of online reputation, namely online user reviews. For this study, the research question was: "How do online reviews affect the customer in gastronomy?". The theoretical part of the thesis covers consumer behavior, purchasing decisions, online reputation, and online reviews and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/fqp1q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví