Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Klíčová Klíčová
Bc. Klíčová Klíčová
Bachelor's thesis
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Impact of online reputation on a customer in gastronomy
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vliv online reputace na zákazníka v gastronomii. Tato práce se zaměřuje zejména na jednu z oblastí online reputace, a to na online uživatelské recenze. Pro práci byla zvolena výzkumná otázka: „Jaký vliv mají online recenze na zákazníka v gastronomii?“. Teoretická část práce popisuje spotřební chování, kupní rozhodování, online reputaci, online recenze a vysvětluje pojmy …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the impact of online reputation on a customer in gastronomy. It focuses primarily on one area of online reputation, namely online user reviews. For this study, the research question was: "How do online reviews affect the customer in gastronomy?". The theoretical part of the thesis covers consumer behavior, purchasing decisions, online reputation, and online reviews and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/fqp1q/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
NÁVRH KONKURENČNÍCH STRATEGIÍ PRO ZVOLENÝ
Marie Vaverková -
Gastronomické podniky v době koronavirové v Praze
Valerie Benešová -
Volnočasové aktivity zaměstnanců a zaměstnankyň gastronomických podniků
Helena HORÁKOVÁ -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal