Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii – Bc. Klíčová Klíčová
Bc. Klíčová Klíčová
Bakalářská práce
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Impact of online reputation on a customer in gastronomy
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv online reputace na zákazníka v gastronomii. Tato práce se zaměřuje zejména na jednu z oblastí online reputace, a to na online uživatelské recenze. Pro práci byla zvolena výzkumná otázka: „Jaký vliv mají online recenze na zákazníka v gastronomii?“. Teoretická část práce popisuje spotřební chování, kupní rozhodování, online reputaci, online recenze a vysvětluje pojmy …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the impact of online reputation on a customer in gastronomy. It focuses primarily on one area of online reputation, namely online user reviews. For this study, the research question was: "How do online reviews affect the customer in gastronomy?". The theoretical part of the thesis covers consumer behavior, purchasing decisions, online reputation, and online reviews and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/fqp1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÍČOVÁ, Klíčová. \textit{Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jgagpf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
NÁVRH KONKURENČNÍCH STRATEGIÍ PRO ZVOLENÝ
Marie Vaverková -
Gastronomické podniky v době koronavirové v Praze
Valerie Benešová -
Volnočasové aktivity zaměstnanců a zaměstnankyň gastronomických podniků
Helena HORÁKOVÁ -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal