Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost – Bc. Ivana Hamanová
Bc. Ivana Hamanová
Diplomová práce
Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost
Teaching assistant and his social teaching activities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace a práce asistentů pedagoga se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je rozdělena na dva hlavní tematické okruhy. Jeden okruh se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jehož součástí jsou oblasti týkající se integrace, inkluze a individuálního vzdělávacího plánu. Druhý okruh je zaměřen na asistenta pedagoga …víceAbstract:
The thesis deals with issues of integration and teaching assistants work with students with special educational needs. The theoretical part is divided into two main topics. One chapter deals with the education of pupils with special educational needs, which includes areas related to integration, inclusion and individual education plan. The second part is focused on a teacher's assistant job.The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Zveřejnit od: 21. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hamanová, Ivana. Asistent pedagoga a jeho sociálně pedagogická činnost. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová