Michaela Procházková

Master's thesis

Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu

Creative potential of the urban area and its use in urban marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá veřejným prostranstvím a jeho úlohou v městském marketingu při budování image města. Cílem práce je identifikace faktorů, jež se řadí do kreativního potenciálu veřejného prostranství. Práce se dále zaměřuje na možné využití kreativního potenciálu veřejného prostranství pro budování image města. V rámci práce bude pracováno s pojmy jako je veřejné prostranství / veřejný prostor …more
Abstract:
This diploma thesis deals with public space and its use in urban marketing and image construction process. The aim is to identify factors of creative potential of public spaces. The thesis is then focused on possible using of creative potential of public space for city image construction. In the context of this text will be included the terms like public space, development potential, innovation, creativity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: Jana Krbová
  • Reader: Martin Musil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79239