Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu – Michaela Procházková
Michaela Procházková
Diplomová práce
Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu
Creative potential of the urban area and its use in urban marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá veřejným prostranstvím a jeho úlohou v městském marketingu při budování image města. Cílem práce je identifikace faktorů, jež se řadí do kreativního potenciálu veřejného prostranství. Práce se dále zaměřuje na možné využití kreativního potenciálu veřejného prostranství pro budování image města. V rámci práce bude pracováno s pojmy jako je veřejné prostranství / veřejný prostor …víceAbstract:
This diploma thesis deals with public space and its use in urban marketing and image construction process. The aim is to identify factors of creative potential of public spaces. The thesis is then focused on possible using of creative potential of public space for city image construction. In the context of this text will be included the terms like public space, development potential, innovation, creativity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79239
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79239
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
Dimitrios Polyzos -
Tvůrčí mezigenerační týmy a jejich inovační potenciál v praxi podniku
Hana Furmánková -
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Alena Čechová -
Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu
Antonie Pukišová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru