Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19 – Bc. Michaela Sadloňová
Bc. Michaela Sadloňová
Bachelor's thesis
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
A Case Study of Students and Teachers Perceptions in One Elementary School during the COVID pandemic
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, jak aktéři vyučovacího procesu, a to konkrétně učitelé a studenti na druhém stupni stejné základní školy, hodnotí online výuku během pandemie COVID- 19 a také její hodnocení ve srovnání s výuku prezenční. Teoreticky je zaměřena na výukové metody a formy výuky, dále pak na distanční výuku obecně a na online výuku během koronavirové pandemie. Empirická část …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to find out how the actors of the teaching process, namely teachers and students in the second grade of the same elementary school, evaluate online teaching during the COVID-19 pandemic and also its evaluation in comparison with face to face learning. Theoretically, it focuses on teaching methods and forms of teaching, then on distance learning in general and online teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mku7w/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Katarína Rozvadská
- Reader: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SADLOŇOVÁ, Michaela. \textit{Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jgundt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Form des Fernunterrichts bevorzugt von Studierenden des 3. Studienjahres der Präsenzform des Bachelorprogramms „Deutsch mit dem Schwerpunkt Sprachausbildung“ des Lehrstuhls für deutsche Sprache und Literatur während der Covid-19-Pandemie
Kristýna Valášková -
Distanční výuka TV a obezita v době pandemie COVID-19 pohledem učitelů na 1. stupni
Barbora Bohuslava Ulrychová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Experience, challenges, and acceptance of e-learning as a tool for teaching during the COVID-19 pandemic among university medical staff
Simran Manthan Patel -
Understanding the Covid-19 pandemic: A machine learning approach
Rediet Mengistu -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová