Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců – Bc. Andrea Sýbová
Bc. Andrea Sýbová
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Building an employer brand - an important tool for recruiting and stabilizing employees
Anotace:
Práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele jako nástroje, který je vhodný k získávání nových kvalitních zaměstnanců a zlepšování spokojenost těch stávajících. Zaměstnavatelé se budou v budoucnu potýkat stále více problémy spojenými se získáváním zaměstnanců, proto má tato práce svoji důležitost. Jejím cílem je vytvořit návrh strategie budování konzistentní značky společnosti XY, s.r.o. s ohledem …víceAbstract:
The work deals with building an employer's brand as a tool that is suitable for attracting new quality employees and improving the satisfaction of existing ones. In the future, employers will increasingly face problems in recruiting, so this work is important. Its aim is to design a strategy for building a consistent brand of XY, Ltd. with a view to setting up a corporate culture that allows employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h10kb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić