Bc. Andrea Sýbová

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců

Building an employer brand - an important tool for recruiting and stabilizing employees
Abstract:
Práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele jako nástroje, který je vhodný k získávání nových kvalitních zaměstnanců a zlepšování spokojenost těch stávajících. Zaměstnavatelé se budou v budoucnu potýkat stále více problémy spojenými se získáváním zaměstnanců, proto má tato práce svoji důležitost. Jejím cílem je vytvořit návrh strategie budování konzistentní značky společnosti XY, s.r.o. s ohledem …more
Abstract:
The work deals with building an employer's brand as a tool that is suitable for attracting new quality employees and improving the satisfaction of existing ones. In the future, employers will increasingly face problems in recruiting, so this work is important. Its aim is to design a strategy for building a consistent brand of XY, Ltd. with a view to setting up a corporate culture that allows employees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS