Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců – Bc. Andrea Sýbová
Bc. Andrea Sýbová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Building an employer brand - an important tool for recruiting and stabilizing employees
Anotácia:
Práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele jako nástroje, který je vhodný k získávání nových kvalitních zaměstnanců a zlepšování spokojenost těch stávajících. Zaměstnavatelé se budou v budoucnu potýkat stále více problémy spojenými se získáváním zaměstnanců, proto má tato práce svoji důležitost. Jejím cílem je vytvořit návrh strategie budování konzistentní značky společnosti XY, s.r.o. s ohledem …viacAbstract:
The work deals with building an employer's brand as a tool that is suitable for attracting new quality employees and improving the satisfaction of existing ones. In the future, employers will increasingly face problems in recruiting, so this work is important. Its aim is to design a strategy for building a consistent brand of XY, Ltd. with a view to setting up a corporate culture that allows employees …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h10kb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić