Business Plan for a Chosen Business – Veronika Samkova
Veronika Samkova
Bakalářská práce
Business Plan for a Chosen Business
Podnikatelský záměr pro zvolený podnikatelský subjekt
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je výběr nejlepšího konceptu zprovoznění nového stravovacího zařízení v konkrétním regionu (v městě Perm v Rusku) a vytvoření projektu podnikového plánu v budoucí restauraci, kavárně nebo baru. Bakalářská práce pozůstává ze dvou hlavních částí. Teoretická část se zaobírá koncepty jako "podnikové plánování", "tržní analýza" anebo "právní formy podnikání". Teoretická část …víceAbstract:
Objective of the thesis is to choose the best concept for the opening a new catering in a particular region (the city of Perm, Russia) and the development of a business plan for the future restaurant, cafe or bar. The thesis consists of two main parts: The theoretical part deals with concepts such as "business plan", "market analysis", "business forms of enterprises". Also the theoretical part includes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Maier, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of BI solution for project management and capacity planning
Daria Constantinov -
Proposal of Data-driven Approach to Project Management Innovation for a Specific Company
Magdaléna Grochalová -
Project management v praxi
Eliška Králová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka
Název
Vložil
Vloženo
Práva